GAK Startet 29.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2010 Har kjøpt meg en Mariah SX19 bowrider som ikke har blitt altfor godt stelt med. Putene, tror det er skai, er mønstret i fargene hvitt, sort og brunt. I det brune så har det kommet mange små sorte prikker som ser ut som jordslag. Har prøvd å gnikke på dette med ganske sterk blanding av jordslagfjerner uten hell. Lurte derfor på om det kanskje kunne være noen som sitter på noen gode tips her inne om hvordan eg kan få dette bort? Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 29.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2010 man får kjøpt sånne hvite vaskesvamper , med ett slipemiddel i som fungerer veldig bra på skai, sammen med en mild såpe, hvis du ikke finner så send meg en mld så sender jeg en til deg. ellers er en blanding av skurepulver og salo veldig fint Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 30.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2010 Mirakelsvampen. Kjøper hos Skovly denne er bra,ellers er klor fenomenalt på jordslag. Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Polarn Svart 30.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2010 Er det denne? http://www.seasea.no/Article.aspx?ArticleNo=9505 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
68 GT Svart 30.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2010 Nja,den jeg kjøperinn er ca 6x10 og er ca 3 cm tykke,er vel 10 i pakka men kan nok kjøpes stykkvis også Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.