josefr Startet 31.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 31.Oktober.2010 (redigert) Lagde meg en nyttig verktøy for å skru ut/inn anodeholdere på mine VP TAMD40. Jeg har i alle fall erfart at noen av disse sitter godt og er plundrete og komme til.... Løsning: 2 stk 1/2" piper sveises sammen - pipene mot hverandre Funker som bare juling. Sikkert andre gode løsninger, men denne er i allefall enkel og grei. Redigert 31.Oktober.2010 av josefr (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 31.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2010 Joda, men du hadde før du begynte å sveise. Forlengeren til pipesettet du nettopp ødela. Sitér dette innlegget Link to post
josefr Svart 1.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.November.2010 Hehe, det var 2 gamle piper :-) Jeg har ingen forlenger som har "hunn" i begge ender. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.