EivindB Startet 31.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2010 Hei. Jeg har nettopp kjøpt en Neptim 8000 med hardtopp, i dagens kalesje finner jeg ikke malnummeret. Er det noen som har ett slikt nummer eller vet hvor de syr kalesje til denne type båt? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 31.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2010 Det var jens sagen som opprinnelig produserte dem. Nå har både de og Hübert blitt kjøpt opp av helly hansen, så om du kontakter dem kan de sikkert svare. http://www.hellyhansenpro.com/kontakt_marine.html Sitér dette innlegget Link to post
EivindB Svart 1.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2010 Hei. Takk for hjelpen, jeg skal prøve dem... Sitér dette innlegget Link to post
SiA Svart 1.November.2010 Link til dette innlegget Svart 1.November.2010 Hei! Vi kjøpte hos Alf Hansen for 4 år siden, den var grei nok. Hilsen Sindre Sitér dette innlegget Link to post
finne Svart 26.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2010 Alf Hansen har alle Neptim modellene. Kjøpte ny kalesje i fjor vinter og fikk 10% vinter rabatt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.