Jump to content

Priser boblehavn Oslofjorden 2010?

Framtia

Recommended Posts

Litt langt ute kanskje, men siden du skriver Oslofjorden.

Sandefjord gjestehavn, ikke boble anlegg.

36 fot 515,- pr, måned.+ strøm. longside fortøying.

Prisen er for perioden 1. Sept til 1. Mai. Betaler kun for månedene du ligger her.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

:headbang: My bad. Skjønner ikke hvorfor jeg trodde det sto pr måned. Jeg synes prisen de betaler på Aker brygge er galskap, men det er ikke mine penger de bruker (heldigvis).

EDIT; Mener de sa at det kostet 3.000,- for båten og 1.500,- pr person som skulle bo i den, d.v.s. at med 2 personer som skal bo der blir det totalt 6.000,- pr måned.

Redigert av dhjerp (see edit history)

Sjøsenteret vallø her er plasser i massevis.

Skikkelig bobleanlegg nye brygger og så mye strøm du bare vil bruke. valg mellom 16 og 32A kurser.

De tar betalt for strømmen, selve båtplassen vet jeg ikke helt hva koster men tror det kan dreie seg om rundt 6000.- for hele vinteren

botilleget på aker brygge har pleid å være kr 6000 PER person som bor i båten! Jeg flyttet derrfra for 3 år siden. Da kostet det meg ca. 35000 å bo der en vinter inkludert strøm, men da var det kun jeg som bodde ombord i båten, og brukte sikkert diesel for 5-6000 i tillegg... Vet ikke hva det er nå, men det forbauser meg om det har blitt rimligere

Om du skal bruke båten i vinter burde du vel leggen den ute hos Astor ved Drøbak så den ikke fryser inne. Om du ikke skal bruke den kan du sjekke ut Sandkrokenslipp v/padda. Når jeg har hatt båten på vannet var prisen 3500,- Mulig noe mer for din båt.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Mener det var muligheter på Oscarsaborg.

Det burde være et fint alternativ hvis det ikke er for dyrt.

Redigert av Sit (see edit history)

Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350,

Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...