okeido Startet 1.November.2010 Del på Facebook Startet 1.November.2010 Lurer på hvor langt proppellen kan gå utenfor stevn lageret nå er det 27 mm imellom hvor mye kan jeg øke den? Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 1.November.2010 Del på Facebook Svart 1.November.2010 Sleipner anbefaler 0,5 - 1 x akseldiameter Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 2.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.November.2010 Takk da har jeg litt å gå utifra hvertfall Sitér dette innlegget Link to post
baatmann Svart 2.November.2010 Del på Facebook Svart 2.November.2010 Då blir det ikkje plass til ein akselanode. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 2.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.November.2010 Jo fikk på en smal type, sjekket her om dagen og den satt fortsatt på... men jeg hadde tresnekke med 30 mm aksel og sikker på det var over 50 mm der.. men anbefalingen er for å sikre at man kan slå den sjev etsetra.proppellen min er for høyt oppe og lurer på om jeg kompensere med litt lengde. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 6.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2010 Noen erfaringer fra andre da? Sitér dette innlegget Link to post
baatmann Svart 7.November.2010 Del på Facebook Svart 7.November.2010 Dersom du har plass bak til roret, så gjer det ikkje noko om det er 50 mm klaring. Om du får stor skade på propellen så vil det også gå ut over ander ting enn akselen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.