Jump to content

Mine erfaringer etter 1 år med kina rib..

altmuligbåt

Recommended Posts

Tenkte og spre litt erfaringer her på forumet.

Kjøpte meg en kina rib på sjøen for alle. KING er merket.

Litt skeptisk var jeg jo men, båten så fin ut.

Hadde egentlig ikke tenkt og kjøpe rib men da jeg har en kone som SKAL lære seg og kjøre litt og noen små barn som også har godt av og lære og kjøre i fender båt tenkte jeg at vi fikk prøve...

Båten ble kjøpt og fraktet hjem,,, fikk skaffet meg en nyere 9,9 yamaha og montert den og ratt osv..

Så kommer man til det spenende... test tur...

Det var jeg og min svoger som sulle teste den..

Og for en test tur... Båten var noe av det beste jeg har kjørt som små båt.. og vi to kjørte rundt og lekte oss en hel kveld og skjekket ut alle de trange havnene vi ikke tår og ta Nordkappen inn i..

Men vi var fremdeles spente på kvalitetten ut over sesongen..

1. feil var at båten er hvit.. (det var jeg klarover når vi kjøpte den)

Men når vi var ferdig og vaske den etter sesongen så er den nesten like fin, så da var jo ikke det noe problem..

2. feil er at selv lensen ikke fungerer så bra da huldet der vann skal rende ut ligger under vannlinja.. men, det går egentlig helt greit,, må øse litt når vi kommer til den men det blir aldrig mer vann en til et bestemt nivå..

3. feil (det er den som er mest iriterende..) de har ikke brukt rustfrie knapper på puta til sete, denne er sef ødelagt.. skal be om ny!!

Men allt i alt kjempe fornøyd med båten, og kan anbefales, gå bedre i vannet en alle de andre små riber jeg har prøvd.. og jeg har testet 7-8 stk.. og den planer faktis med 4 voksende om bor...

Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...