prikk Startet 2.November.2010 Link til dette innlegget Startet 2.November.2010 Hei Jeg har en lekkasje på ferskvannsiden i kjølesystemet som jeg ikke finner. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i sporingsstoff - helst i Rogaland. Mvh Prikken Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 2.November.2010 Link til dette innlegget Svart 2.November.2010 Bruk vanlig konditorfarge. Har du grønn motor, bruker du rødfarge. Har du en Fiat bruker du den grønne. Fargen er miljøvennlig, spiselig og billig. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid.65 Svart 2.November.2010 Link til dette innlegget Svart 2.November.2010 (redigert) Vil tro mekonomen har det. Eller lignende bilrekvisita kjeder. Så må du ha ei UV lampe i tillegg, de fleste bilverksteder har, spør om du kan låne/leie det med deg til båten. De har sporstoff også. Redigert 2.November.2010 av Arvid.65 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 2.November.2010 Link til dette innlegget Svart 2.November.2010 (redigert) Hei Jeg har en lekkasje på ferskvannsiden i kjølesystemet som jeg ikke finner. Mvh Prikken Jeg har det samme, hvilken motor har du, får vi en tilbakemelding når du finner ut hvor det lekker ? Redigert 2.November.2010 av Sylvester (see edit history) Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
prikk Svart 3.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2010 (redigert) Jeg har Detroit Diesel - skikkelig size 2. stk for sikkerhetsskyld. Takker for tips - jeg får hive meg rundt å sjekke og håpe på at det ikke er toppen som er røket. Prikken Redigert 3.November.2010 av prikk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.