Hkon Startet 2.November.2010 Link til dette innlegget Startet 2.November.2010 (redigert) Hei Jeg driver å overhaler to kjølevanspumper og trenger litt hjelp. Er det noen som vet om et verksted i stavanger som kan dreie metall akslinger og skifte glidelagere? Eventuelt noen som har hatt god erfaring med ett sted? Redigert 2.November.2010 av Hkon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 2.November.2010 Link til dette innlegget Svart 2.November.2010 Jeg har flere ganger fått god hjelp hos Jaasund & Co Mekaniske verksted. Sitér dette innlegget Link to post
Hkon Svart 2.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2010 Takk for rask svar Eppa! Stikker innom der i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Hkon Svart 3.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2010 (redigert) Jeg har flere ganger fått god hjelp hos Jaasund & Co Mekaniske verksted. Hva fikk du hjelp til av disse? Han som var der sa kun at de ikke driver med slikt. Jeg fant derimot et lite verksted her De sa de kunne fikse begge pumpene for meg til uka. Ikke hørtes det ut til å bli så dyrt heller. Jeg husker desverre ikke hva firma heter Redigert 3.November.2010 av Hkon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 3.November.2010 Link til dette innlegget Svart 3.November.2010 De dreide noen bolter for meg. Pilen på kartet peker på området hvor Rogaland Maritime, Garstad og Maritim holder til. Sitér dette innlegget Link to post
Hkon Svart 3.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2010 Kansje han bare ikke likte trynet mitt:-P Er du sikker? Jeg tror ikke det var et maritimt verksted. Han som jobbet der drev å skrude på en maskin jeg tror pakket mat. Det er mulig jeg mener nabobygget et hus lengre nord Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 3.November.2010 Link til dette innlegget Svart 3.November.2010 Ja, jeg er helt sikker på at Rogaland Maritime, Garstad og Maritim holder til i det området. Men det kan ha vært Nofatek du har vært innom. Sitér dette innlegget Link to post
Hkon Svart 3.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2010 Du har helt rett. Nå stemmer kartet Sitér dette innlegget Link to post
Finmekanikeren Svart 22.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2019 Finmekanikeren lager det meste. 90591594 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.