Halvor Startet 3.November.2010 Link til dette innlegget Startet 3.November.2010 Hei! Jeg skal bytte dieseltanker, og trenger litt råd om den tanken som vises under. Den har bare et skvalpeskott, og er i plast. Er dette nok, eller vil jeg få for mye bevegelse i tanken slik at dette merkes på båten? Er veldig i tvil her, men denne tanken er en tredjedel av prisen for rustfritt, og da snakker jeg ikke syrefast. Har mest lyst på plast, men hvis det er å fraråde, tar jeg takknemlig i mot innspill. Syns det er en kjempefordel å ha to mannlokk på hver side av skottet. Halvor Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 3.November.2010 Link til dette innlegget Svart 3.November.2010 Har selv to plasttanker på tilsammen 400 l, og er storfornøyd. Du får jo tilogmed skvalpeskott. Regner med tanken skal stå langskips, og kan vanskelig se noe problem med plasttank. Det som er viktig er tilkomst for renhold, og drenering av ev. kondensvann. Sitér dette innlegget Link to post
Halvor Svart 3.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2010 Takker for innspillet. Har akkurat snakket med en kompis som sa seg villig til å lage tanker i rustfritt. Jeg får gå mer i tenkeboksen. Halvor Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.