Jump to content

Garmin 725, tar ikke lading osv ?

Tine IV

Recommended Posts

Fikk kjøpt meg en Garmin 725 håndholdt vhf på Finn denna uka,fikk den kjapt i posten 2 dager etter men.Ikke tar den imot lading ,værken med 220 laderen eller 12 v laderen.Satt inn vanlige AA batterier da det går,da var det fulll fart ut men død inn.Så denne må anntagelig være ødelagt, om ikke noen her har forslag på noe lurt? Den er som sagt kjøpt på Finn med Payx eller hva det heter,så jeg regner med at evt tapet blir lite.Men mærklig om selger selger en vare som ikke funker å vil bruke denne Payx betalingsmetoden som Finn bruker,han får jo null kroner når varen ikke er iorden.Så da lurer jeg litt på om jeg kan ha gjort noe galt/feil? Er jo bare å sette den i ladestasjonen,men da lyser ikke laderen eller vhf'n.Så da regner jeg med at den er ute av vater,da den heller ikke tar imot sending/kun sender så er vel saken grei?Denne er kjøpt i utlandet trur jeg,men burde ju ha funka for det.Noen som her en slik å kan komme med forslag,eller er det bare å sende den tilbake ?

PS:Noen som har erfaring med den billige som Høcom selger ,kun 690-.Eller er det bare noe billig greier ,selv om jeg trur Høcom selger bra varer så?

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Greit nok det Astor ,men Høcom gidder ikke selge noe dritt vil jeg mene.men bortsett fra det da,denne Garmin 725 burde jo være en bra greie.Men den gang ei,så kansje det bare er å sende den tilbake til selger å handle en skikklig sak.En av dem nye som både er vanntette å flyter,da burde den jo vare en stund håper jeg.Men det er jo fort over to lapper,kansje like greit med en fastmontert på FB.

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Du får fastmontert VHF som er vanntett til under 1500 kroner. Og da har du 25 watt å sende med i stedet for 5-6 watt.

Bendik har Cobra håndholdte av forskjellige typer, Jeg kjøpte en av han og er meget fornøyd. Den tar automatisk opp de siste 20 sek av siste samtale også. En grei funksjon.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...