Jump to content

Privatimport igjen

oilburner

Recommended Posts

Jeg er en av dem som går rundt og drømmer om stor båt som jeg egentlig ikke har råd til og derfor skjeler over dammen til junaiten. Nå er det jo så at dem EU reglene som er innført saboterer mye men skjønner at det lar seg gjøre enda. Den store drømmen er Hatteras sine motorbåter og slike båter er jo for det første umulige å finne her hjemme på berget og for det andre dyre. Men i junaiten er det mange og dersom gammel nok også rimelige. har forstått at Hatteras begynte å merke skrogene sine i 1973 så dette antar jeg er i orden. Det at man må kunne dokumentere eiere tilbake i tiden er jo også en ting som i mange tilfeller lar seg gjøre dog ofte ikke helt uten problemer(ikke gratis heller).Men jeg vil annta at motorene ville være det største problemet da disse neppe har noe Ce merking. Oftest så er det noen gamle Detroiter og disse er vel ikke mest kjent for ren forbrenning heller. er det noen som har importert båter fra usa etter at disse nye reglene kom i bruk og da tenker jeg mest på privat import. Jeg har litt forbindelser i junaiten samt mulighet til å kunne få ordnet meg tilnermet gratis frakt så derfor mener jeg at det burde gå ann å spare noen kroner nå når dollaren er såpass lav også.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...