Jump to content

Erfaringer Princess V42 MKII

mhemil

Recommended Posts

Ser det er relativt gode priser på Princess og Fairline for tiden, mange annonser har blitt liggende og kommer ut igjen med reduserte priser. F.eks. en Princess 2006 med D6-310 til 2.3 MNOK eller en 2006 Fairline 40 Targa med D6-350 til under 2 mill. Dette må da være gode priser? Av de nevnte båtene liker jeg V42 best. Er det noen på forumet som har erfaringer med denne? Har skjønt at det er endel vesentlige oppgraderinger i MKII serien av denne som kom i 2006. Kikket på den nye V42 på båter i sjøen og likte den veldig godt, spesielt softtop løsningen, men her snakker vi 4.5 MNOK...

Ny V42 er en annen båt enn den MkII som du referer til. MkII er en facelift av gamle V42. Ny frontrute og litt annet stæsj.

Nemlig, jeg er interessert i, slik som antydet i innlegget, MKII versjonen som ble bygget mellom 2006 og 2008. Den nye V42 med softtop ser som sagt veldig fin ut, men er også mye dyrere. Redigert av mhemil (see edit history)
  • 2 måneder senere...

Det er ikke vår erfaring. Vårt tilbud var listepris. Og ikke minst veldig dårlig innbytteverdi (1 mill under det NW anser som markedspris). Men dette var i februar 2010 - så tidene har jo endret seg (økonomien i Norge har blitt bedre - Norsk Båtsenter vet vi jo hvordan det har gått med) Den P50 vi kikket på ligger fortsatt til salgs. Mitt inntrykk den gang var at vi hadde feil type penger for Princess - og det er er helt greit for oss.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
  • 6 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...