borghans Startet 5.November.2010 Link til dette innlegget Startet 5.November.2010 Er det mulig å få kjøpt plugg som passer i stikkontakten på båten? Jeg ønsker å lage en ny landsrømkabel, og var hos forhandler for å kjøpe plugg. Her fikk jeg opplyst at disse ikke er å få kjøpt. Det selges kun komplette kabler, med plugg støpt på ledningen. Disse koster selvsakt godt over 1000 kr. Så nå setter jeg min lit til dere. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 5.November.2010 Link til dette innlegget Svart 5.November.2010 Er ikke helt sikker på hva du er ute etter, men legger ved ett bilde av den pluggen jeg tror du mener. Jeg kan ikke huske å ha sett slike løse, men kanskje noen andre har noen tips!! Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 5.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2010 Ja det er den jeg er på jakt etter. I følge Ctek, så selges de ikke løse. De er støpt på kabelen for at de skal være vanntett. Bare vås, mener jeg. Det er kun at de ønsker å ha monopol på dette. Kabelen koster fra 1200 kr og oppover. Men det kan jo være et håp om at det finnes noe uorginalt???? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.