Kristian_H Startet 5.November.2010 Link til dette innlegget Startet 5.November.2010 Hei. Da skal dne nye båten på land og jeg har fortsatt presseningen fra dne gamle. den er litt kortere, det blir omtrent en mete ri hver ende. Burde jeg kjøpe en til eller går det greit uten? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 6.November.2010 Link til dette innlegget Svart 6.November.2010 Ville nok kjøpt en ekstra presenning til å dekke de 2 meterne pluss en halv til 1 meter overlapp. Kan legge seg mye snø på dekk der det ikke er pressenning (fordekk ? ) og gi en skeiv vektfordeling. Snø er tungt..... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Kristian_H Svart 6.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2010 Ja tenkte det selv :) ville bare være sikker på att det var vits Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 6.November.2010 Link til dette innlegget Svart 6.November.2010 Båter tåler jo både vann og kuldegrader, men når vann fryser har den stor sprengkraft. Det er det du må vurdere. Kan vann samle seg steder hvor du får frostsprengning? Om du velger å dekke båten bedre enn det du har nå bør du sette igjen åpninger i begge ender slik at det blir god lufting. Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 6.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2010 det hadde blitt 2 meter på fordekket men som trophy sier kan det bli ganske tungt så tror jeg dekker hele Billigere det enn mye annent som kan skje Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.