harry92 Startet 6.November.2010 Link til dette innlegget Startet 6.November.2010 heisann. jeg og noen andre har noen planer for neste sommer. skørrøver skute har vi ordna, musikk har vi ordna men vi mangler bare kostyme. hvis noen har noe eller hvet om noe hadde det vært fint og kommet med svar:=) vi har tenkt og kle oss ut som kapten jack sparrow og hans fulle mannskap. og seile inn sandefjords fjorden til sommeren. mens vi seiler innover skal vi spille orginal sangen tenkte vi og http://www.youtube.com/watch?v=ttQjm-8OITE hva syns dere om det her? kom gjerne med forslag . lenge leve jack sparrow Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 6.November.2010 Link til dette innlegget Svart 6.November.2010 Captain Jack Sparrow..! Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 6.November.2010 Link til dette innlegget Svart 6.November.2010 En annen Pirat film Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 6.November.2010 Link til dette innlegget Svart 6.November.2010 vi har tenkt og kle oss ut som kapten jack sparrow og hans fulle mannskap. og seile inn sandefjords fjorden til sommeren. Hvis spurven også skal være full, vil jeg på prisippelt grunnlag fraråde nevnte seilas. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
harry92 Svart 6.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2010 det er jo ikke ssparrow som kjører båten så han være full da Sitér dette innlegget Link to post
tomcatos Svart 6.November.2010 Link til dette innlegget Svart 6.November.2010 åsså har du ikke sakt en dritt? Sitér dette innlegget mit navn er Thomas Fure Hansen. er 17år og har fått meg et ålesund bygg. altså en trebåt på 30 fot. jeg har en kjærste som er ivrig i oppussing av båten så dette blir fnt. send meg en IM eller en e-post på: thomasfure_125@hotmail.com Link to post
harry92 Svart 7.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 hahah. hakke det gitt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.