sofa Startet 6.November.2010 Del på Facebook Startet 6.November.2010 Hva finnes på markedet av videokameraer som tåler vannsøl og sand ( støv) Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 7.November.2010 Del på Facebook Svart 7.November.2010 tenker du på portable eller fastmonterte? finnes jo dykkerbokser til videokamera Sitér dette innlegget Link to post
ohm Svart 7.November.2010 Del på Facebook Svart 7.November.2010 (redigert) Det finnes jo mange som er beregnet for aktivitet, f.eks fra GoPro. Redigert 7.November.2010 av ohm (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 8.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2010 Hei veit at panasonik har et kamera som er vannbeskyttet ala olympus sine mju kameraer, gopro sine video kameraer er vell bare fast brennvidde ( uten soom ) etter som jeg klarer å lese meg fram til. Har ikke tenkt å bruke kameraet til dykking. Det hadde vært greit med et video kamera som jeg kunne tatt med på sjøen og under høstjakta uten å bekymre meg for vannsøl og regn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.