Berten Startet 6.November.2010 Link til dette innlegget Startet 6.November.2010 Jeg er imponert over dere alle sammen!!! Samme hva man lurer på, så er det en som har en løsning her inne. Jeg takker for gode råd og svar på det jeg lurer på. Dere gjør båtlivet intressant og ikke minst lettere. Tror nok at jeg kommer til å "plage dere alle" mye fremover. Snakkes. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 6.November.2010 Link til dette innlegget Svart 6.November.2010 Plag vekk, for her får du svar på det meste ja. Men tru ikke på allt du leser, og ta ikke allt for god fisk. Og det gjelder for alle internettfora. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
rover Svart 7.November.2010 Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 Helt enig. Kjempefint forum, og mye å lære uansett utgangspunkt. Litt sunn skepsis er bra, ikke "alt" som blir skrevet her er sannheter... Men ang. paralellkobling ev. seriekoling av blybatterier, er det gjort i alle år :-) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 7.November.2010 Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 det er ikke uten grunn at mange av brukerene sier at dette er kremen av alle innternettsider jeg er meget glad i alle her på forumet å ser nesten på dere som nær familie en dag uten BP er for meg en dag uten båt og en dag uten morro så mye bra det finnes her inne når man blir kjent med folk!!! :flag_bp: Sitér dette innlegget Link to post
s/y UT-sia Svart 7.November.2010 Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 Heisan Klarer ikke å la være..... MÅ bare få bli med på honøren jeg også!!!! Er så bra at en MÅ vel nesten kjøpe seg en vimpel også!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.