alfb Startet 6.November.2010 Link til dette innlegget Startet 6.November.2010 Som emnetittelen sier er jeg ute etter synspunkter/erfaringer med Sealine F37 FB med 2xtamd44. Syntes de ser ganske delikate ut innvendig med vet ikke helt om jeg liker fly'n... Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 7.November.2010 Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 Det er i hvertfall 1 medlem som har en slik. Ligger en på land på Marieholm i Sverige med BP vimpelen oppe. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 7.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 Hmm, ingen med Sealine erfaring? Kvalitet, finish deletilgang etc.. Sitér dette innlegget Link to post
brs Svart 7.November.2010 Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 2006 mod og tamd 44, kan det være riktig, trodde ikke disse motorene ble levert i 2006? Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 7.November.2010 Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 (redigert) alfb skrev On 7.11.2010 at 17.01: Hmm, ingen med Sealine erfaring? Kvalitet, finish deletilgang etc.. Jeg hadde en Sealine 34, 2008 mod. i 5 mnd. i sommer. Jeg solgte den fordi jeg ikke likte båten. Kvalitet og finish var forsåvidt bra, men det var en god del detaljer jeg ikke ble komfortabel med. Trykknapper på kalesje, skyvedør som ikke kunne låses i halvåpen stilling, vindfull flybridge, skjev styrepossisjon, tjukke velourgardiner, engelske løsninger. Og alt for liten badeplattform. Det ble rett og slett for lite sjø, og ut i naturen følelse etter min smak. Redigert 7.November.2010 av Puffen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 7.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 Brs: jeg var også usikker på det, men her er allså linken http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=24899104 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.