Jump to content

Båtutstyrsbutikker i Florida


blueline

Recommended Posts

Jeg skal en tur over til Florida i november og vil da ta turen innom en utstyrsforretning i området Orlando,Fort Lauderdale, Miami evt. St. Petersburg. Er det noen som fysisk har vært i en bra butikk i dette området. Jeg har ikke tid til å kjøre "feil" da jeg har med familien. Har tidligere oppsøkt noen butikker i London, men det har vært skuffende til tross for fine sider på nettet(men det er noen år siden). Jeg er ikke på jakt etter noe spesielt, men jeg skal vel klare å svi av noen dollar om det kniper.

Redigert av blueline (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei! Kan dessverre ikke hjelpe med butikker i Florida, men ser du har vært i noen butikker i London. Jeg skal selv til London i slutten av nov. og trenger tips om utstyrsbutikker der! Flott om du kan legge en link til de du har vært i. Hvordan er prisene på utstyr i england kontra norge? God tur over dammen. :flag_bp:

Link to post
Share on other sites

Er det noen som fysisk har vært i en bra butikk i dette området.

 

Har vørt i Fort Lauderdale et par ganger og gikk i butikker og titta. Var ikke helt edru, men borte ve den motoriserte brua som åpner seg for store båter... jeg ruslet over den og langs veien der mener jeg det var... ( ligger et lite "liquer store" like ved i en bak gate..

Link to post
Share on other sites

Nå er det vel flere motoriserte broer fortsatt i Ft.Lauderdale; Las Olas, Sunrise, Oakland Park og Commercial for å nevne de fra syd mot nord. Hvis du husker navnet på noen av de stedene du sist oppsøkte før du ikke lenger var edru så kanskje jeg kan veilede videre! :cheers_wine:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Var innom West Marine i Ft. Lauderdale i sommer. De var temmelig offensive, og påstår de skal matche enhver reell internett-pris jeg kan komme opp med. De har flere utsalg i Ft. Lauderdale - jeg var innom den som ligger i 1201 North Federal Highway #1a. Tror ikke de har allverden på lager, så jeg ville gjort en deal på forhånd og stukket innom for å plukke opp varene. Pratet en del med en trivelig selger der (Alphonse Francone) som fulgte opp med tilbud pr. mail i etterkant (og ja, han matcher internettbutikkene). Jeg kommer til å bestille diverse hos han neste gang jeg skal til USA. Hvis interessant så har jeg epost-adressen hans.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Var innom West Marine i Ft. Lauderdale i sommer. De var temmelig offensive, og påstår de skal matche enhver reell internett-pris jeg kan komme opp med. De har flere utsalg i Ft. Lauderdale - jeg var innom den som ligger i 1201 North Federal Highway #1a. Tror ikke de har allverden på lager, så jeg ville gjort en deal på forhånd og stukket innom for å plukke opp varene. Pratet en del med en trivelig selger der (Alphonse Francone) som fulgte opp med tilbud pr. mail i etterkant (og ja, han matcher internettbutikkene). Jeg kommer til å bestille diverse hos han neste gang jeg skal til USA. Hvis interessant så har jeg epost-adressen hans.

 

Kan anbefale denne sjappen i Ft. Lauderdale. Selger bl.a flytevester med innlagt morfin (smertestillende).... :thumbsup:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Link to post
Share on other sites

  • 10 måneder senere...

Var innom West Marine i Ft. Lauderdale i sommer. De var temmelig offensive, og påstår de skal matche enhver reell internett-pris jeg kan komme opp med. De har flere utsalg i Ft. Lauderdale - jeg var innom den som ligger i 1201 North Federal Highway #1a.

 

Skal samme vei om kort tid. Noen som vet om denne eller andre butikker langs østkysten av Florida har noe utvalg av seilklær (foretrekker en butikk med varer på lager som hvor en kan prøve)til priser som frister?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...