Jump to content

Mulig med kommersielt ratet motor i ny fritidsbåt, ref CE merking?

Bitteliten

Recommended Posts

Kikk ned i maskinrommet på danskebåten. Der ser du tenkinga. Og så kan du telle hvor mange plast Tywraps du ser.

Jeg tror om dem taper toppen av motoren ut av hånde sin på danskebåten blir en del mer en kabler som tar skade der.

Ikke veit jeg hvilken verktøyer du bruker til båtmekk, men en med tommelfinger kan lage skade på flere steder i en båt en kun i motorrom :headbang:

Ellers tror jeg at eneste innsyn ditt til motorrom i den båten er utifra den bilden!

Besøk våres hjemmesider www.isbater.no

Selv med en liten motor blir det mye.

Om jeg prater om egen båt har den 6ganger større motor en din. Men utfordringen er kjøling av dynamoer der dem produserer mer varme en motoren. Jeg så ikke annen mulighet en å bruke slanger der dem trekker mer en firkant kanaler. Og slangene er 4 stk 90mm med 2 slike vifter du har. Jeg bruker temperaturstyrt utgang på regulator til aktivering av dem der de blir en del støy i cockpit når dem går.

De er mange veier å gå i design av en båt, men forskjell på en liten båt og en stor full utstyrt er stor!

Bør redigere litt:

Noen er vant med oppblåste små båter og tror dem er voksne... :saint:

Besøk våres hjemmesider www.isbater.no

SOLAS godkjent motor er med dette avsluttet:

D3-110 tillverkas i en SOLAS-variant. Denna motor har ett uppflyttat svänghjul, uppflyttad laddgenerator och en switch som stänger av vevhusventilationen. Man gör så här då SOLAS-kraven säger att motorn skall fortsätta att gå om den står med vatten upp till halva motorns höjd. SOLAS-godkännandet har således inget med elektroniken att göra.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...