Lazy days 2 Startet 8.November.2010 Link til dette innlegget Startet 8.November.2010 Nå kommer dommen. Link to post
Ingar Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 Synes det burde vært med flere valg, f.eks: Ja, men er i tvil Nei, men er i tvil Ikke gjort meg opp en mening enda Vet ikke. jeg kan iallfall ikke svare et klart ja eller nei i dag. Link to post
puddingen Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 Vet ikke.. På bakgrund av det som er skrevet i dette forumet må det være vanskelig å gjøre seg noen bastant mening om saken for ev. pot. kjøpere av nye HR. Første som forsvinner i enhver krig er sannheten.. Link to post
:båt1 Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 kvaliteten er vel ikke til å tvile på du ser det når båter som er 40 år gammle ser ut som nye... Link to post
puddingen Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 båt1: Ja.. men hva når de som er nye idag blir 40 år..? Link to post
:båt1 Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 tror nok kvaliteten forblir nydelig en og annen sak får de fleste båtprodusenter på seg en gang det blir bare veldig mye styr når det blir en sak med en kvalitetsbåt som HR, Nord West, Windy, Najad eller lingnene men det er min mening PS jeg elsker kvalitet Link to post
puddingen Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 båt1: He-he.. Link to post
:båt1 Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 var det noe du tenkte på Puddingen Link to post
puddingen Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 Ser jo du har en god gammel classicer da.. Link to post
:båt1 Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 ja og er jo fornøyd med kvaliteten på Classicen og da vettu Link to post
puddingen Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 Men nå knoter vi til tråden til Lazy days 2... Link to post
:båt1 Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 oki jeg skal holde kjeft jeg Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn