Jump to content

Trenger hjelp med å prise Sjømann 22 rett!

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Nå skal snekken selges, og dette såklart med tung hjerte :nonod: Men skal det bli penger må jeg få meg en jobb, og for at jeg skal komme meg til og fra jobb må jeg nok kjøpe meg en moped, for bussene i dette distriktet er helt på tryne :headbang: Jeg får ta en pause fra det hektiske båt livet, og heller ta det igjen seinere :yesnod:

Så vær helt ærlig no, og si hva du mener jeg kan få for min Sjømann22. Du finner annonsen her: http://bat.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1237076;Modified=1289256218;_cmd=similar

Jeg har satt prisen til 65k, bare for og sette en pris. Trenger virkelig hjelp her :flag_bp:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Jeg sjøl syntest den er over gjennomsnittet, både med tanke på motoren, innredning og utstyr, men det er vell ikke alle som syntest det? vet ikke jeg :yesnod: Vanskeligt og si du..... Vil tro jeg har priset den litt høyt? kansje jeg bør være fornøyd om jeg får 50k for den? Selvom det er 15k mindre en ønsket da :yesnod:

Skal du selge den NÅ Sjømann..?

Vet ikke om jeg klarer og vente helt til mai-juni før eg får moped :giggle:

Legg den ut til 25k og dra igang noen ville budrunder du Sjømann :thumbsup:

Hehe, det skulle tatt seg ut!! :cheers: Kan jo alltids prøve! :yesnod:

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=23611704

hvis du ser litt på denne så burde den kunne gi en ide om hvad du kan forvente og få for din..

man får desverre aldri betalt for jobben man gjør med båten..

hvis jeg var deg hadde jeg slipt ned treet inni båten og lakkert det og heller prøvd at selge den som ferdig vårpusset til våren.

ikke lett og få go pris på båter nå da kjøper må beregne transport og opplag. til våren kan båten kjøres hjem via vannveien = mye billigere og bare kos.

bare ett råd. håper du får inn bud på båten din :smiley:

Mnjaa.. Tror vel heller jeg hadde tatt RIB`n.. så tolmodig er jeg ikke ! Så veldig greit ut det Martin! Detta blir spennende!! :thumbsup:

Hehe, satser på og få noen bud :thumbsup:

Så på båtannonsen, den ser jo absolutt ikke fin ut hverken i finish på treverket innvendig eller på reparasjonen utvendig.

Tror nok ikke du får inn noe bud som topper minstebudet ditt

Planen var og pusse opp alt, dette er forsåvidt gamle bilder og! Får jeg ikke solgt skal den på land og poleres og pusses.

Det klarer du ikke heller. Men jeg ønsker deg hell og lykke med salget og at du får mest mulig penger for båten etter alt arbeidet som er lagt ned.

Takk for det Hansi :yesnod:

Til båt1: På autodb får man ikke opp link. Men du finner den om du trykker på: båt, så trykker du snekke, og deretter sjømann22 :smiley:

Problemet ved ethvert salg er at det spiller liten, eller ingen, rolle hva selgeren mener for det er kjøperen, og kun kjøperen, som bestemmer hvem, og hva, som er "rett". Tror nok listen over (fortsatt) usolgte båter på Finn.no er en grei bekreftelse på at det er slik det er!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...