Volvomekanikeren Startet 8.November.2010 Del på Facebook Startet 8.November.2010 Nå skal snekken selges, og dette såklart med tung hjerte Men skal det bli penger må jeg få meg en jobb, og for at jeg skal komme meg til og fra jobb må jeg nok kjøpe meg en moped, for bussene i dette distriktet er helt på tryne Jeg får ta en pause fra det hektiske båt livet, og heller ta det igjen seinere Så vær helt ærlig no, og si hva du mener jeg kan få for min Sjømann22. Du finner annonsen her: http://bat.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1237076;Modified=1289256218;_cmd=similar Jeg har satt prisen til 65k, bare for og sette en pris. Trenger virkelig hjelp her Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Kjeles Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 Det ligger 15 stk. Sjømann 22 på Finn.no med priser fra 14000 til 69000 kr. Gjennomsnittet er 36000 kr. For at du skal få 65000 for din, må den altså være i godt over gjennomsnittlig stand (se rød strek). Er den det? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 (redigert) I og med alt styret forrige gang rundt prisvurdering av båten velger jeg denne gang å ikke gi noe prisanslag. Redigert 8.November.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 8.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2010 Jeg sjøl syntest den er over gjennomsnittet, både med tanke på motoren, innredning og utstyr, men det er vell ikke alle som syntest det? vet ikke jeg Vanskeligt og si du..... Vil tro jeg har priset den litt høyt? kansje jeg bør være fornøyd om jeg får 50k for den? Selvom det er 15k mindre en ønsket da Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 8.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2010 I og med alt styret forrige gang rundt prisvurdering av båten velger jeg denne gang å ikke gi noe prisanslag. Jeg skal ikke tvinge deg....... Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
ahamm Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 Hvor mye ville du gitt selv? helt ærlig. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Volvomekanikeren Svart 8.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2010 Det er vanskeligt og si..... Men en 40-50k vil jeg tro jeg kunne gitt for den.... Men no kjenner jo jeg båten inn og ut, og vet både posetive og negative ting med båten. Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
puddingen Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 (redigert) Skal du selge den NÅ Sjømann..? Redigert 8.November.2010 av puddingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 Det er vanskeligt og si..... Men en 40-50k vil jeg tro jeg kunne gitt for den.... Da prøver du vel på 40 da, så senker du prisen etterhvert som tiden går. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
puddingen Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 Legg den ut til 25k og dra igang noen ville budrunder du Sjømann Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 8.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2010 Skal du selge den NÅ Sjømann..? Vet ikke om jeg klarer og vente helt til mai-juni før eg får moped Legg den ut til 25k og dra igang noen ville budrunder du Sjømann Hehe, det skulle tatt seg ut!! Kan jo alltids prøve! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
puddingen Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 Jaa.. hvorfor ikke..? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 8.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2010 Då er annonsen endret! Ta en titt Forventer at du hiver inn ett bud! hehehehe Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
puddingen Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 He-he..neppe.. for langt unna serru! Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 8.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2010 hehehe, men det er jo en fin luftetur for Scand'n og reise til Bergen hehehehe Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
puddingen Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 Mnjaa.. Tror vel heller jeg hadde tatt RIB`n.. så tolmodig er jeg ikke ! Så veldig greit ut det Martin! Detta blir spennende!! Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 finner desverre ikke annonsen Sjømann hva med å dele en link med oss Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 Så på båtannonsen, den ser jo absolutt ikke fin ut hverken i finish på treverket innvendig eller på reparasjonen utvendig. Tror nok ikke du får inn noe bud som topper minstebudet ditt Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
:båt1 Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 men hvor finner jeg båtannonsen!!! Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 8.November.2010 Del på Facebook Svart 8.November.2010 Fru Jacobsen da... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 9.November.2010 Del på Facebook Svart 9.November.2010 Jeg skal ikke tvinge deg.... Det klarer du ikke heller. Men jeg ønsker deg hell og lykke med salget og at du får mest mulig penger for båten etter alt arbeidet som er lagt ned. Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 9.November.2010 Del på Facebook Svart 9.November.2010 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=23611704 hvis du ser litt på denne så burde den kunne gi en ide om hvad du kan forvente og få for din.. man får desverre aldri betalt for jobben man gjør med båten.. hvis jeg var deg hadde jeg slipt ned treet inni båten og lakkert det og heller prøvd at selge den som ferdig vårpusset til våren. ikke lett og få go pris på båter nå da kjøper må beregne transport og opplag. til våren kan båten kjøres hjem via vannveien = mye billigere og bare kos. bare ett råd. håper du får inn bud på båten din Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 9.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.November.2010 Mnjaa.. Tror vel heller jeg hadde tatt RIB`n.. så tolmodig er jeg ikke ! Så veldig greit ut det Martin! Detta blir spennende!! Hehe, satser på og få noen bud Så på båtannonsen, den ser jo absolutt ikke fin ut hverken i finish på treverket innvendig eller på reparasjonen utvendig. Tror nok ikke du får inn noe bud som topper minstebudet ditt Planen var og pusse opp alt, dette er forsåvidt gamle bilder og! Får jeg ikke solgt skal den på land og poleres og pusses. Det klarer du ikke heller. Men jeg ønsker deg hell og lykke med salget og at du får mest mulig penger for båten etter alt arbeidet som er lagt ned. Takk for det Hansi Til båt1: På autodb får man ikke opp link. Men du finner den om du trykker på: båt, så trykker du snekke, og deretter sjømann22 Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
ahamm Svart 9.November.2010 Del på Facebook Svart 9.November.2010 Funker fint linken i første post. Etter å ha sett bilder er jeg veldig enig med Fru Jacobsen... Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Mouche Svart 9.November.2010 Del på Facebook Svart 9.November.2010 Problemet ved ethvert salg er at det spiller liten, eller ingen, rolle hva selgeren mener for det er kjøperen, og kun kjøperen, som bestemmer hvem, og hva, som er "rett". Tror nok listen over (fortsatt) usolgte båter på Finn.no er en grei bekreftelse på at det er slik det er! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.