Jump to content

Hvilken lukket cabincruiser 5-800000,-?

magnumlars

Recommended Posts

Vurderar "oppgradering" frå Halcoen eg har idag (Halco 29 Økonomi). I den samanheng er det mest aktuelt med båt i ovanfor nevnte prisklasse. Lengde 27-35 fot. Båten skal vere ein lukka båt med bakvegg, dvs ikkje avhengig av kalesje for å vere tett.

Følgande kriterier bør vere mulig å oppfylle:

Dieselmotor med strak aksling og gir

Maksfart 20-28 knop

Faste køyer for 4 personar.

Båtar eg har sett på og vurdert er:

NB 8700

NB 840

NB 820 Combi.

Viksund 1000

Viksund 925

Dette er båtar med ganske ulike egenskapar. Tenker då spesielt på NB 820 Combi som blir meir som ein kombisjark i forhold til dei andre.

Viksund 1000 og 925 er båtar som byrjar alvorleg å dra på åra, men likar av ein eller anna grunn desse båtane godt. Dei virkar å vere av bra kvalitet og bygd for å brukast.

Tar gladelig imot tips og tankar rundt denne saken både med tanke på dei båtane eg har lista opp og andre aktuelle båtar.

Det finnes vel noen modeller fra Saga som oppfyller ønskene? Men de ligger kanskje litt over det du tenker deg i pris.

En Saga 32 her.

Saga 32 har eg tenkt på, men dei fleste av desse virkar for å vere noko undermotorisert med 1 stk VP 41 med 200hk. Dette vil vel gje ein toppfart rundt 17-18 knop om det stemmer det som står i annonsene

Når det gjeld NB 840;

Når kom desse med aksling? Har ikkje sett eldre eksemplar enn 1996 med aksling.

Korleis er desse i forhold til NB 8700 med tanke på plass, sjøegenskapar etc?

Har høyrt "rykter" om at sjøegenskapane på NB 840 er middelmådige samanlikna med tilsvarande båtar. Er det hald i desse påstandane?

Dette med aksel er jeg usikker på,men garantert etter 1994.

Forskjellen mellom 840 og 8700 er i hovedtrekk at 8700 har mindre inneplass og større dekk,samt sofagruppe er på motsatt side.

Når det gjelder sjøegenskaper så er desse bra på 840.Den kan slå litt i motsjø(noe de fleste båter sliter med)men dette bedres med å trimme baugen ned og slakke litt av når det er som verst.Ellers en kjempebåt plassmessig

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...