S/Y Emma Startet 9.November.2010 Link til dette innlegget Startet 9.November.2010 Eg har ein dieselvarmer av typen "Wind" om bord, noko som er praktisk når temperaturmålaren syner tosifra minusgrader. Men sjølv om brennaren er stabil og effektiv, lagar han ein ganske høg pipelyd når han går. Lyden kjem mulegens frå vifta som går rundt. Det ser ut til at lyden forplantar seg gjennom varmluftrøret som kjem ut i salongen, og gir dermed ein sjenerande lyd om bord. Har nokon eit tips om korleis ein får vekk denne lyden? Går det an å montere noko rundt varmluftrøret som dempar den høge frekvensen? Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
RSL Svart 9.November.2010 Link til dette innlegget Svart 9.November.2010 Jeg har en Ardic, men når jeg opplever slik høyfrekvent lyd, er det vifta som suger inn luft som kommer borti kåpa rundt vifta. Med å "fikle" litt med den kåpa, finner jeg en stilling som gjør tilværelsen ombodt mer behagelig. (Til jeg kommer borti kåpa neste gang jeg baler med noe oppi rommet der den står) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Ingar Svart 9.November.2010 Link til dette innlegget Svart 9.November.2010 Har lest mye positivt om den leverandøren, har du spurt dem om den lyden skal være der? Ville forsøkt det først. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 9.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2010 Ja, det er kanskje ein betre idé. Har berre gode røynsler med Norpart, så vil ikkje gje eit inntrykk her om at dei har dårleg sørvis eller produkt :-) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.