Karisma 1 Startet 10.November.2010 Link til dette innlegget Startet 10.November.2010 Er det noen som vet om det er noen kalesjemakere som har maler eller har laget kalesje til Fairline 37 Targa? Sitér dette innlegget Link to post
Frank Charras Svart 13.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2011 (redigert) Hei, har sett ditt spørsmål i dag. Jeg er kalesjemaker, og har mål og kalesje klar til Fairline 37. Jeg er spesialisert på den type båter, Fairline, Sunseeker,gobbi,atlantis ,cranchi etc og amerikanske båter. Vennligst kontakt meg på telefon 922 54 252. Med vennlig hilsen Frank Charras Intersøm puter og kalesjer. Redigert 13.Januar.2011 av Frank Charras (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 13.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2011 Frank Charras Intersøm puter og kalesjer. Hei, og velkommen til forumet! Hyggelig å se deg her. Legger ved et litt dårlig eksempelbilde, da dette er hva jeg fikk lagt inn her. Ble meget fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Karisma 1 Svart 13.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2011 Hei! Takk for tilbakemelding og fine bilder . Kommer til å kjøpe en Fairline 37 Targa fra 1999, modellen etter den du sendte bilde av. blir nok omtrekking av seter og puter på sikt. Hvor holder du til? Sitér dette innlegget Link to post
Frank Charras Svart 14.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2011 (redigert) Hei Fjellbonden. Koselig å møte gamle kunder Til Karisma 1 så holder jeg til på Stabekk i Bærum. Adressen er Skogveien 103, å ta gjerne turen innom. Jeg broderer originale logoer/merker selv hvis det kan være noe som interesserer deg. Her er et par eksempler: -Frank Redigert 14.Januar.2011 av Frank Charras (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frank Charras Svart 14.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2011 Hei. Hvis du har tenkt til å kjøpe en Fairline 37 Targa, så ligger det en til salgs hos ItalMarin i Drammen som er i toppstand. Sitér dette innlegget Link to post
Karisma 1 Svart 14.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2011 Er nok den i Drammen vi kommer til å gå for. Takk for tips og bilder, beholder tlfnr til deg og tar kontakt når jeg kommer hjem fra jobb neste torsdag Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.