Pjolter Startet 11.November.2010 Del på Facebook Startet 11.November.2010 Hei mine båtvenner. Jeg har en venn som har kjøpt seg en eldre Princess P45 87 mod. Det er 2 x VPTAMD 71 a Er det noen som har meninger om skroget? motorene eller P45 generellt så ville jeg satt pris på det Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
baatsman Svart 11.November.2010 Del på Facebook Svart 11.November.2010 Hei igjen Send en IM til Fru Jacobsen. Han har en slik dame, men med 2xTAMD 73/74 Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
altmuligbåt Svart 12.November.2010 Del på Facebook Svart 12.November.2010 Hei. Jeg har en slik. Skroget er veldig bra. (vist det er tattvare på) en abselutt flott båt i sjøen. Men håper for han sin del at båten er oppgradert og tattvare på. For og oppgradere en slikk båt i Norge er dyrt. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Pjolter Svart 14.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2010 Hei igjen og takk for svar Kan du fortelle litt om forbruket på denne? Når du snakker om oppgradering, er det noe spesielt du tenker på? Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
finnmarken Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 Det er jo en slik båt på Finn nå. Tvangssalg med bud på 650 000,-. Hadde lurt litt på å legge inn bud, men det var mens budet var noe lavere. Hva kan en sånn båt være verdt? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 har jo sett meget pene eksemplarer til nesten 2 mill så det er jo abolutt en bra classicer å oppgradere tror det er marked for disse nydelige båtene Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.