Baywatch Startet 12.November.2010 Link til dette innlegget Startet 12.November.2010 Landets yngste professor mener at det har hjulpet ham å mekke på seilbåten sin: http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Her-er-Norges-yngste-professor-1192739.html Fint at noen setter ord på det! Synd at jeg har solgt seilbåten, håper ikke det betyr at jeg kommer til å bli dummere Sitér dette innlegget Link to post
jandrea Svart 12.November.2010 Link til dette innlegget Svart 12.November.2010 Å selge seilbåten var nok det dummeste, alt annet blir mindre dumt..................... Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Baywatch Svart 13.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2010 Om det var dumt å selge seilbåten vil vise seg. Akkurat nå tror jeg det var riktig å gjøre det. Men det var neppe min siste seilbåt, den jeg solgte. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Hva med oss som mekker på motorbåte(er)?? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
MB Keila Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Synd at jeg har solgt seilbåten, håper ikke det betyr at jeg kommer til å bli dummere Du må ikke tro alt du leser i avisa. Det er mange idioter som har seilbåt. Se bare på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Det er mange idioter som har seilbåt. Se bare på forumet. Hmmm. Anna - uvanlig navn på et troll ?!? Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Keiko123 Svart 15.November.2010 Link til dette innlegget Svart 15.November.2010 De som begynner på svære prosjekter tror jeg blir etterpåklok Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 15.November.2010 Link til dette innlegget Svart 15.November.2010 Toting regelen. Vi lærer jo to ting med å skru selv. 1. Det er mulig å repparere litt. 2. Man lærer seg å leve med resten. Hvis man leier andre til å repparere så lærer man også to ting. 1. Det går penger inn på konto. 2. Det går penger ut av konto. Sitér dette innlegget Link to post
Tarsis Svart 15.November.2010 Link til dette innlegget Svart 15.November.2010 Det fine med seilbåt er at ting går i stykker Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 15.November.2010 Link til dette innlegget Svart 15.November.2010 (redigert) Mange "kloke" eller "klokke" innspill som ho sa høna. Nå hevdes det at hjernen blir noe ensidig hos den yngre generasjon pga data/spill knotting, så litt mekking kan kanskje bidra til en mer akseptabel IQ hos en del her på BP, også for Anna. Redigert 15.November.2010 av pettersand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 15.November.2010 Link til dette innlegget Svart 15.November.2010 Men kunnskapsministeren har jo sagt at realkunnskap skal belønnes sa ludderet når hun presenterte den nye prislisten for kunden. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 15.November.2010 Link til dette innlegget Svart 15.November.2010 (redigert) Sant det, prisliste er en ting, men CV med referanser er også viktig.... Det siste er kanskje ikke så lett og få til for denne yrkesgruppen... Redigert 15.November.2010 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
logget av Svart 15.November.2010 Link til dette innlegget Svart 15.November.2010 Det er kunden som her er ulovlig eller uønsket kundene seg i mellom Sydvesten, og det er jo ikke kundene som lager CV. Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 17.November.2010 Link til dette innlegget Svart 17.November.2010 Hmmm. Anna - uvanlig navn på et troll ?!? Du glemte visst å se de to smilies på slutten av mitt innlegg. Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 18.November.2010 Link til dette innlegget Svart 18.November.2010 Mange "kloke" eller "klokke" innspill som ho sa høna. Nå hevdes det at hjernen blir noe ensidig hos den yngre generasjon pga data/spill knotting, så litt mekking kan kanskje bidra til en mer akseptabel IQ hos en del her på BP, også for Anna. Hehe. Jeg bygget min første båt på ungdomsskolen i 1984. Det var jolle i tre. Etterpå gikk jeg i lære på båtbyggeriet i bygda. Gikk mest i joller og andre ting i glassfiber. Største var 28' plastsjark i sandwich. Hoppet av og har siden jobbet 23 år i et yrke der mekking ikke er ukjent. Dataspill? Ensidig hjerne? (båt-båt-båt!). Forresten, min søster (og nabo) eier en 38' Jeanneau. Den kjenner jeg hver millimeter av. Har seilt henne (båten) halve landet. Fast mannskap på regatta og seilkurs fra Royal Yachting Association. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 18.November.2010 Link til dette innlegget Svart 18.November.2010 OK, da har du vel renvasket ditt renome Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 18.November.2010 Link til dette innlegget Svart 18.November.2010 Så flott! Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 18.November.2010 Link til dette innlegget Svart 18.November.2010 ..."Det var jolle i tre"... Ka farsken. Å æ som håpa at ho Anna va eit kvinnfolk. De hadd' no vært arti' om ei dame hadde snekra ei pram. Noen som veit? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 18.November.2010 Link til dette innlegget Svart 18.November.2010 Ka farsken. Å æ som håpa at ho Anna va eit kvinnfolk. Ennå håp for at håpet ditt kan oppfylles. Anna Nym har jo ikke nevnt noe om at dette er en gutt. Har så pass tro på kvinnfolk at de også kan bygge båt. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
RSL Svart 18.November.2010 Link til dette innlegget Svart 18.November.2010 (redigert) ..."Det var jolle i tre"... Ka farsken. Å æ som håpa at ho Anna va eit kvinnfolk. Du håpet kanskje det skulle være forkortelse for Anna Nymf... *knis* Redigert 18.November.2010 av RSL (see edit history) Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Jawik Svart 18.November.2010 Link til dette innlegget Svart 18.November.2010 Anna Nym var vist en mann likevel Flinke gutter. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
RSL Svart 18.November.2010 Link til dette innlegget Svart 18.November.2010 Anna Nym var vist en mann likevel Flinke gutter. _VAR_ er kanskje et stikkord her..... Plastiskkirugien har kommet langt og med litt hormoner, kan man fort ende opp med å hete Anna. Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
MB Keila Svart 18.November.2010 Link til dette innlegget Svart 18.November.2010 Anna Nym = midlertidig båtnavn. Lang historie. Nå heter den Helene II, oppkalt etter datter i huset (Helene I ). Kanskje skifte nick etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 19.November.2010 Link til dette innlegget Svart 19.November.2010 Kanskje skifte nick etterhvert. Hehe.. Neineinei... La det være :-D Artig med litt confusion vel RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.