Jump to content

Blir klok av å mekke på seilbåt.

Baywatch

Recommended Posts

Sant det, prisliste er en ting, men CV med referanser er også viktig.... Det siste er kanskje ikke så lett og få til for denne yrkesgruppen...

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Mange "kloke" eller "klokke" innspill som ho sa høna. Nå hevdes det at hjernen blir noe ensidig hos den yngre generasjon pga data/spill knotting, så litt mekking kan kanskje bidra til en mer akseptabel IQ hos en del her på BP, også for Anna. :tongue:

Hehe. Jeg bygget min første båt på ungdomsskolen i 1984. Det var jolle i tre. Etterpå gikk jeg i lære på båtbyggeriet i bygda. Gikk mest i joller og andre ting i glassfiber. Største var 28' plastsjark i sandwich. Hoppet av og har siden jobbet 23 år i et yrke der mekking ikke er ukjent.

Dataspill? :nonod:

Ensidig hjerne? :yesnod: (båt-båt-båt!).

Forresten, min søster (og nabo) eier en 38' Jeanneau. Den kjenner jeg hver millimeter av. Har seilt henne (båten) halve landet. Fast mannskap på regatta og seilkurs fra Royal Yachting Association. :smiley:

Ka farsken. Å æ som håpa at ho Anna va eit kvinnfolk.

Ennå håp for at håpet ditt kan oppfylles. Anna Nym har jo ikke nevnt noe om at dette er en gutt. Har så pass tro på kvinnfolk at de også kan bygge båt.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...