wracul Startet 13.November.2010 Link til dette innlegget Startet 13.November.2010 (redigert) mercury mariner 40/50 L3 4takter rundt 2000mod Hva er det som er forskjellen på 40 og 50 hestern? Ser det er identisk blokk på disse. Wrcl Redigert 13.November.2010 av wracul (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 13.November.2010 Link til dette innlegget Svart 13.November.2010 (redigert) På 2000 modellene av de 3 sylindrede 40 hk motorene, er det stort sett bare dysene i forgasserene som er forskjellen. Mulig at det også er noe forskjell på reed ventilen! Redigert 13.November.2010 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
wracul Svart 13.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2010 Høres bra ut. Lar det seg gjøre å konverte disse motorene til EFI uten alt for mye arbeid? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 13.November.2010 Link til dette innlegget Svart 13.November.2010 Det vet jeg ikke, da jeg aldri har prøvd! Kanskje noen andre her vet mer om det. Firetakter 40hk kom vel orginalt med EFI og forgasser, så dersom du kan skaffe ett slikt EFI anlegg så ville jeg tro at det passer på, men jeg er ikke sikker. Det er nok litt jobb og få alt til å virke, men det mest avskrekkende er nok prisen, ettersom jeg ikke tror det er særlig økonomisk forsvarlig med en slik ombygging! Sitér dette innlegget Link to post
Vbunn Svart 13.November.2010 Link til dette innlegget Svart 13.November.2010 Gå inn på www.boats.net sjekk delefilmen der. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 13.November.2010 Link til dette innlegget Svart 13.November.2010 Servicemanualer til Mercury! Brukerhåndbøker til Mercury! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.