bayliner2858 Startet 14.November.2010 Link til dette innlegget Startet 14.November.2010 Gratulere med dagen, alle baatplassens fedre Sitér dette innlegget Link to post
succes 42 1980 Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 TAKK TAKK Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 takk takk, ingen gaver fra barna enda på meg, men det kommer kanskje Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn-V Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Takk takk, ble superundertøy , boxershorts og 2 flax lodd på senga til morran idag her =D Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Takker for den. Har sønnen min på besøk. Present nok det Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
SeaRaymond Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Ja grattis alle fedre, jeg imiddlertid fikk servert farsdagpresang forrige søndag da kona tok feil av dagen Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Jeg har farsdag hver dag! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Danemann Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Tusen takk for det, og i lige måde! Fikk minsteungene på morrabesøk med marsipanbløtekake og kaffe på senga, flott CD med Raggarlåtar og deilig klaffelue (bjørne.....) til kalde dager utpå. Så ombord å jobbe, kan man ha det bedre??? Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.