Jump to content

Båt på land i Førdefjorden, årsak?

baatmann

Recommended Posts

Nå er jeg ikke kjent på dette stedet, og har heller ingen kjennskap til denne situasjonen utover det som står i avisartikkelen.

Som det fremgår i artikkelen skjedde dette fredag kveld. Dersom dette var etter mørkets frembrudd på fredag kan også feilnavigering i mørket være en årsak. Feil på styringen er vel ikke veldig hyppig på nyere båter.

Men, som sagt så kjenner jeg ikke denne spesielle saken. Og det viktigste nå er at det går bra med de involverte.

Brigg

Redigert av Brigg (see edit history)

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Nå er det vel nettop synsing trådstarter ber om her å med mindre den aktuelle båtføreren ytrer seg her så er det nettop synsing det må bli.

Har sett litt på kartet å greier ikke helt å se hvor uhellet skjedde, var det på litleholmen i holmesundet? Sett fra mitt ståsted, altså i en sofa på Nøtterøy med et kart ser det ut til at lav fart vile vært egnet om en ønsker å gå "innaskjærs" i mørket her.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...