Jump to content

hvor få tak i biminitopp

Superkul

Recommended Posts

Siden den skal passe i festene til båten, fikk jeg laget min hos en kalesjemaker.

Han bøyde til rør, sydde trekket og monterte det hele.

Desverre fikk jeg ikke vært til stede og overvåket måltagning og montering. Han klarte nemlig å montere den slik at rørene kommer rett foran radaren. Rørene danner en kjempefin refleks.... :headbang::smash:

Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser

ja takk begge deler - elsker sol men ikke bankende i hue hele dager i strekk

Var av akkurat samme oppfatning da jeg bodde i Fort Lauderdale for en del år siden så Biminitoppen stod permanent oppe på Mako'n, men her i landet? :confused:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Jeg trodde du prøvde å selge båten? Hydraulisk styring - tenkte ikke på det da jeg kjøpte ny båt for få år siden og har vel ikke tenkt så mye på det i ettertid heller da jeg synes wirestyring funker helt greit.

Hva er det du tenker på som den store forskjellen på wirestyring og hydraulisk styring?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

jeg har ikke nevnt et ord om og selge båten - har jo foreløpig funnet den ideelle båten til vårt bruk

savner stor båt og lange overnattingsturer men det er sommerne for dårlig til

bedre med hytte ved vannet og power craften

ang hydraulisk styring - først og fremst for å få lettere ratting - den er tung og med såpass kraftig motor må jeg virkelig stå og holde i rattet - hadde kunne vært digg og prøvd å sitte en gang og kjøre hehe

Dette bør du enkelt kunne få laget og tilpasset hos en dyktig kalesjemaker?

Stenger og fester i rustfritt, elegante løsninger tilpasset din båt og ditt behov fra ditt tegnebrett?

Meyer på vear utenfor Tønsberg er eksempel på et firma som sikkert fikser dette på en kvalitetsmessig god måte.

• 3 uker senere...

ang hydraulisk styring - først og fremst for å få lettere ratting - den er tung og med såpass kraftig motor må jeg virkelig stå og holde i rattet - hadde kunne vært digg og prøvd å sitte en gang og kjøre hehe

Skal selge en Sleipner hydraulisk styring som kun har gått noen få nautiske mil. Send meg en IM hvis du er interessert.

• 3 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...