Jump to content

hvor få tak i biminitopp

Superkul

Recommended Posts

Siden den skal passe i festene til båten, fikk jeg laget min hos en kalesjemaker.

Han bøyde til rør, sydde trekket og monterte det hele.

Desverre fikk jeg ikke vært til stede og overvåket måltagning og montering. Han klarte nemlig å montere den slik at rørene kommer rett foran radaren. Rørene danner en kjempefin refleks.... :headbang::smash:

Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser

Jeg trodde du prøvde å selge båten? Hydraulisk styring - tenkte ikke på det da jeg kjøpte ny båt for få år siden og har vel ikke tenkt så mye på det i ettertid heller da jeg synes wirestyring funker helt greit.

Hva er det du tenker på som den store forskjellen på wirestyring og hydraulisk styring?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

jeg har ikke nevnt et ord om og selge båten - har jo foreløpig funnet den ideelle båten til vårt bruk

savner stor båt og lange overnattingsturer men det er sommerne for dårlig til

bedre med hytte ved vannet og power craften

ang hydraulisk styring - først og fremst for å få lettere ratting - den er tung og med såpass kraftig motor må jeg virkelig stå og holde i rattet - hadde kunne vært digg og prøvd å sitte en gang og kjøre hehe

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...