Superkul Startet 16.November.2010 Link til dette innlegget Startet 16.November.2010 har saunfart di fleste butikker men finner ingen som har biminitopper vet båtbua i fredrikstad hadde men di slutta med di pga dårlig kvalitet Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Mouche Svart 16.November.2010 Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 Det burde vel være rimelig kurant å bestille fra en amerikans nettbutikk for båtutstyr som det jo finnes mange av? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Biscaya Svart 16.November.2010 Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 Siden den skal passe i festene til båten, fikk jeg laget min hos en kalesjemaker. Han bøyde til rør, sydde trekket og monterte det hele. Desverre fikk jeg ikke vært til stede og overvåket måltagning og montering. Han klarte nemlig å montere den slik at rørene kommer rett foran radaren. Rørene danner en kjempefin refleks.... Sitér dette innlegget Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
maxumscr Svart 16.November.2010 Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 Her finner du Biminitop til masse Amerikanske båter. Har selv kjøpt til et par Baylinere, og er veldig fornøyd. http://www.letastopshop.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 16.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 joda har funnet flere stykker bla på ebay men har dårlig erfaring med hva det havner på prismessig - toll og frakt osv - en biminitopp går ikke i en liten eske hehe Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Kasper22 Svart 16.November.2010 Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 Sessa har biminitopp på noen modeller.. kansje du har en forhandler i nerheten. http://www.baatsport.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 16.November.2010 Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 kanskje muligheter her http://www.jornskalesje.no/news_1.html Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 16.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 da er det sendt forespørsel til sessa/ yamahacenteret i moss- er ganske lik i skroget den 22 sessan som min Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Tine IV Svart 16.November.2010 Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 Her har du jo en som er stillbar i div rettninger ,stadig på Finn han her. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=18078419 Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Mouche Svart 16.November.2010 Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 Du Jarle B - er det solen eller regnet du skal holde unna? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Superkul Svart 16.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 ja takk begge deler - elsker sol men ikke bankende i hue hele dager i strekk Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
volfro Svart 16.November.2010 Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 Legg ut koordinatene så kjem eg sørover til sommeren. Eg har full uv beskytta heldekkende kalesje, så eg skal nok stå han av Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 17.November.2010 Link til dette innlegget Svart 17.November.2010 Jarle B skrev On 16.11.2010 at 19.16: ja takk begge deler - elsker sol men ikke bankende i hue hele dager i strekk Var av akkurat samme oppfatning da jeg bodde i Fort Lauderdale for en del år siden så Biminitoppen stod permanent oppe på Mako'n, men her i landet? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Superkul Svart 17.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2010 begynner å bli et par år siden sola var plagsom ja .......... men det kan jo hende til sommern igjen hehe skal vertfall prioritere hydraulisk styring først - et helvete å styre med wire Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Mouche Svart 17.November.2010 Link til dette innlegget Svart 17.November.2010 Jeg trodde du prøvde å selge båten? Hydraulisk styring - tenkte ikke på det da jeg kjøpte ny båt for få år siden og har vel ikke tenkt så mye på det i ettertid heller da jeg synes wirestyring funker helt greit. Hva er det du tenker på som den store forskjellen på wirestyring og hydraulisk styring? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Superkul Svart 17.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2010 jeg har ikke nevnt et ord om og selge båten - har jo foreløpig funnet den ideelle båten til vårt bruk savner stor båt og lange overnattingsturer men det er sommerne for dårlig til bedre med hytte ved vannet og power craften ang hydraulisk styring - først og fremst for å få lettere ratting - den er tung og med såpass kraftig motor må jeg virkelig stå og holde i rattet - hadde kunne vært digg og prøvd å sitte en gang og kjøre hehe Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
TideRace Svart 17.November.2010 Link til dette innlegget Svart 17.November.2010 Dette bør du enkelt kunne få laget og tilpasset hos en dyktig kalesjemaker? Stenger og fester i rustfritt, elegante løsninger tilpasset din båt og ditt behov fra ditt tegnebrett? Meyer på vear utenfor Tønsberg er eksempel på et firma som sikkert fikser dette på en kvalitetsmessig god måte. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 8.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2010 fant en nettbutikk i england som hadde til røverpris i forhold til den i norge Er den bestilt? ja Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Mouche Svart 9.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2010 Ikke vær så gjerrig på informasjonen nå da, si litt mere da! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Jernbåten Svart 9.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2010 Jarle B skrev On 17.11.2010 at 7.49: ang hydraulisk styring - først og fremst for å få lettere ratting - den er tung og med såpass kraftig motor må jeg virkelig stå og holde i rattet - hadde kunne vært digg og prøvd å sitte en gang og kjøre hehe Skal selge en Sleipner hydraulisk styring som kun har gått noen få nautiske mil. Send meg en IM hvis du er interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 9.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2010 im er sendt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Knert1 Svart 28.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2010 Jeg handler masse fra Westmarine.com, leverer raskere en Maritim... Bunnsolid firma, med oversiklig hjemmeside. Sitér dette innlegget Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.