amalieII Startet 16.November.2010 Link til dette innlegget Startet 16.November.2010 Har kjøpt meg et nytt prosjekt......Det første jeg lurer på er om noen vet noe om typen "Vallekjær"? Det er visst et lite båtbyggeri i Porsgrunn.....Denne er da 30 fot og det sitter en Volvo Penta V8 i den med 200 Hk.....så det blir nok snekkefart fortsatt......Har akkurat solgt ei tresnekke "Amalie" som har blitt grundig oppusset over 4 år......Nå er oppussing igang med "AmalieII" Håper noen kan hjelpe meg med svar etterhvert..... Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 16.November.2010 Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 Sjekk her Sitér dette innlegget Link to post
amalieII Svart 16.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2010 (redigert) Jeg finner ikek ut hvordan jeg får lagt ut noe bilde her.... Redigert 16.November.2010 av amalieII (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.