McFog Startet 19.November.2010 Link til dette innlegget Startet 19.November.2010 Noen som vet hvor dette er? Hvem er det som forlater havna? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 19.November.2010 Link til dette innlegget Svart 19.November.2010 Dette er i Moss, båten ser ut som en GB, hvem som eier den vet ikke jeg?? Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 19.November.2010 Link til dette innlegget Svart 19.November.2010 Den tror jeg folk fra Finnmark hadde klart også, når det kommer opp et så informativt filnavn i adressefeltet (http://sbf-hurum.com/leave_moss.gif) Vet ikke hvor mange fler enn Astor som har GB i Sætre Båtforening, jeg..... Sitér dette innlegget Link to post
McFog Svart 19.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2010 He he :-) sant det at pathen fører til ett innslag på Sætre BF, men noen Astor er vel ikke der? Uansett er det en som er flink til å bakke.. (Edmund Bakken?) Hva slags båt er foresten en GB? Vitsen med innlegget var å rose de flotte web cams som Moss havnevesen har satt opp! Mange fine slike rundt omkring. For oss entusiaster er det hyggelig å kikke på havnemiljøer nå på vinteren hvor de fleste båtene ligger på land eller i dampene bobblehavner! Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 19.November.2010 Link til dette innlegget Svart 19.November.2010 Jeg bor like ved...i Sundstredet, og observerte selvfølgelig denne BG som gikk både syover...og dagen etter nordover igjen. Det som var litt spesielt, var presenningen som var spent over FB...sjeldent syn det egentliog. Men, kan det være andre enn Astor da? Sitér dette innlegget Link to post
McFog Svart 19.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2010 Jeg bor like ved...i Sundstredet, og observerte selvfølgelig denne BG som gikk både syover...og dagen etter nordover igjen. Det som var litt spesielt, var presenningen som var spent over FB...sjeldent syn det egentliog. Men, kan det være andre enn Astor da? Kan jo hende det er Astor. Det er jo en fin båt. Nå har jeg også fått vite hva en GB er :-) Grand banks! Jeg ser også at det var pressening på Fly brigde. Men det er vel fordi båten har tatt seg en "luftetur" fra en boblehavn for å forlenge sessongen.. Moss er jo en trivelig havn. Med flotte webcam's.. Elsker web cams!Noen som vet om flere langs norskekysten? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 19.November.2010 Link til dette innlegget Svart 19.November.2010 http://www.trudelutt.com/kamera/webcam.php Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.November.2010 Link til dette innlegget Svart 19.November.2010 Joda, det var nok undertegnede som var på hjemlige besøk til gode gamle Jeløya. Mht sikkerhet har jeg i år lagt presseningen såpass høy at jeg uten vanskligheter kan komme til oppe på fb. Da får det etsetiske seile sin egen sjø. Det var godt å komme utpå igjen etter over en måned i havn med tilhørende oppussing ombord. Det spesielle med mossekanalen er at man alltid må ta høyde for den sterke strømmen i kanalen. Akkurat da vi gikk fra kai var strømmen i ferd med å snu, derfor gikk tørninga såpass greit. (2 motorer) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.