Puffen Startet 19.November.2010 Del på Facebook Startet 19.November.2010 Jeg driver å innhenter pris på båtforsikring. Et av tilbudene jeg får, er fra en megler som kaller seg Marine Insurance Consultant. De tilbyr forsikring fra et engelsk selskap som heter Velio Insurance. Noen som kjenner til disse ? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 19.November.2010 Del på Facebook Svart 19.November.2010 Ser ut som Velos Insurance også er meglere siden de på sin hjemmeside sier; We derive income from commissions paid to us by insurance companies for polices arranged with them. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Puffen Svart 19.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.November.2010 Etter å ha lest nøyere i tilbudet, så ser det ut til at det er Allianz som er bakenforliggende selskap. Det blir litt usikkert med så mange mellomledd. Noen som vet mer om dette temaet med meglere og utenlandske selskap ? Sitér dette innlegget Link to post
arntans Svart 20.November.2010 Del på Facebook Svart 20.November.2010 Jeg har hatt en eldre seilbåt forsikret i Allianz,med Velos som mellomledd i noen år. Siden jeg ikke har hatt noen claims vet jeg ikke hvordan de forholder seg når de må åpne pengesekken. Når det er sagt synes jeg de er greie og ha med å gjøre,dette gjelder da Velos. Ellers må jeg nevne at de er strikse når det gjelder survey, men dette kan skyldes båtens alder. Prismessigt synes jeg de ligger på nivået her i landet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.