jonjac Startet 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2004 Hei alle, Hadde tenkt å la min 20 fot Draco ligge på isoporblokker i vinter, men har ikke funnet ut hvor jeg får kjøpt dem. Noen som vet? mvh jonjac Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 Hei alle, Hadde tenkt å la min 20 fot Draco ligge på isoporblokker i vinter, men har ikke funnet ut hvor jeg får kjøpt dem. Noen som vet? mvh jonjac Ta kontakt med en byggvareforretning som selger Jackopor eller Isopor. Der får du bestillt blokker etter mål. Her har du mulighet til å få kjøpt en dårligere kvalitet, men mer en godt nok til ditt bruk Sitér dette innlegget Link to post
jonsverre Svart 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 Vet at tidligere kunne man kjøpe billig rett fra Jackon i Fredrikstad... Kanskje det går an fortsatt? Greit om du ikke bor for langt unna da... Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 4.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2004 Vet at tidligere kunne man kjøpe billig rett fra Jackon i Fredrikstad... Kanskje det går an fortsatt? Greit om du ikke bor for langt unna da... Det har blitt litt strengere, de vil helst at det skal gå gjennom en forhandler. Litt enklere med såkalt B-vare som de er glad for å bli kvitt. En telefon gjør nok susen. Som det sies så ligger Jackon i Fredrikstad og produksjon av Isopor forgår vel fortsatt i Ålesund, mener jeg Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 7.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2004 Jacon har avdeling i Søgne også, og jeg ser ikke for meg at det skal være problemer med å få kjøpt blokker der. De har dessuten handskjæreverktøy slik at du slipper snøstorm under tilpassingen. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Philonica III Svart 7.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2004 Hei! På denne adressen kan de fortelle deg hvor i landet du kan få kjøpt isoporblokkene:http://www.sundolitt.no/default.asp?menu=607 Reidar Isaksen Sitér dette innlegget Link to post
jonjac Svart 13.Oktober.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2004 Takk for all hjelp! Bestillte Jackoporblokker via Myhre Miljøvernprodukter i Spikkestad. Det fungerte fin-fint! Sitér dette innlegget Link to post
Das_Boot Svart 14.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2004 Hva må man gi for slike blokker? Kunne tenke meg å legge slike under båten som sikkerhet dersom noe skulle svikte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.