kringeland Startet 21.November.2010 Del på Facebook Startet 21.November.2010 Kunne tenkt meg å toppe ferskvannstanken, noen som vet hvor det er åpen slange på brygga i stavangerområdet ? Sitér dette innlegget Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift Skjoldastraumen sluse Link to post
kes Svart 21.November.2010 Del på Facebook Svart 21.November.2010 Motorbåtforeningen ved innløpet til Hillevågsvannet og Engøysundet ved bunkringsstasjonen. Jeg vet ikke om vannet framdeles er åpent ved Bekhuskaien eller gjestehavna ved oljemuseet, men du kan jo prøve hvis dette er nærmere der du er. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 21.November.2010 Del på Facebook Svart 21.November.2010 Vannet er avstengt på flytebryggene i Stavanger Motorbåtforening (Hillevågsvannet), men mener at en eller annen sa at det var åpent på Servicebrygga...men jeg er langt ifra sikker Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 21.November.2010 Del på Facebook Svart 21.November.2010 Jeg regner med at Shell-bunkersen på vestsiden av Vassøy har slangen liggende ute hele tiden og så kan du jo toppe opp bunkerstankene samtidig. Akseptabel pris og god service. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Seilskøyte Svart 21.November.2010 Del på Facebook Svart 21.November.2010 Vågen Sitér dette innlegget Link to post
Lazy days 2 Svart 22.November.2010 Del på Facebook Svart 22.November.2010 Toppe vanntanken? Er det ikke bedre å tømme hvis det er frost du er redd for. Det var vann i slangene i Lundsvågen i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.