tkb Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 (redigert) Denne båten har sikkert mye bra med seg og jeg liker cabriolet cruiserne. Men denne båten er ikke mye pen,og med det motorvalget ville jeg sett på noe annet. Og som Mouche spør,hvor langt er selve skroget? Redigert 22.November.2010 av tkb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 Det vil si at man trenger et båtførerkurs for å føre båten og så trenger man et Joga kurs for å ta seg frem på fordekket. 38 foteren er bedre i den sammenheng. For den har en sjeselong omtrent 20cm lavere enn toppen av vindskjermen - og da kan man enkelt skreve over ned på fordekket. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 Jeg synes båten ser kjempefin ut. Kunne meget godt tenkt meg en sånn. Mitt ankepunkt er som tkb og flere andre har vært inne på: motoren. Så til denne badeplattformen. Kan være enig i at den ikke er så altfor fint integrert. Den er kanskje litt stor i forhold til båten. Jeg er også enig i at dette da blir en 30-foter + badeplattform. Men hva så? Jeg kunne virkelig tenkt meg en slik badeplattform. Ypperlig å legge riben på og ypperlig å bade fra. Faktisk er det også et fint sted å sette et par stoler for å ta seg en Tuborg. Og ikke minst: Totalt sett en kjempefin båt. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 på nettsiden til Bavaria er den oppført med: length hull 10.28 m. Total length hull 10.80. så da er vel skroget 34 fot da... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 Bavaria pleier ikke å jukse med fotene. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 Kjøp heller norsk eller svenskt, da er man er sikker på at fot som er oppgitt er inkl. alt... Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
logget av Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 Er glad jeg ikke er så dårlig stilt fysisk at jeg må ha yoga kurs for å kunne komme frem på fordekket på denne båten.... Ja så sannelig, det bilde jeg så var vel ikke så bra å bedømme ut fra. Når det viser seg at båten leveres med en moderne D6 så er det bare løp og kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 (redigert) Kjøp heller norsk eller svenskt, da er man er sikker på at fot som er oppgitt er inkl. alt... Til og med ankeret - slik Windy gjør. Redigert 22.November.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 23.November.2010 Link til dette innlegget Svart 23.November.2010 Fra artikkelen som stammer fra Båtliv http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=555429&cat=5867 "og nytt for neste år er at Bavaria også vil tilby VW motorer i sine båter" På tide. Håper flere følger etter og tilbyr alternativer til VP Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Renita Svart 23.November.2010 Link til dette innlegget Svart 23.November.2010 Flott båt!!! Gleder meg til å se den "live" Mvh B Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 23.November.2010 Link til dette innlegget Svart 23.November.2010 "og nytt for neste år er at Bavaria også vil tilby VW motorer i sine båter" På tide. Håper flere følger etter og tilbyr alternativer til VP Det er jeg helt enig i. Det er viktig med valgmuligheter. Cummins Mercruiser og VW har også inngått samarbeide der de mindre motorene til CMD nå blir basert på VW motorer i stedet for VM motorene. Det blir interessant å se. Får håpe de har tenkt på det VP ikke tenkte på - at norsk marinediesel ikke er auto diesel Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.