Jump to content

Her kommer billig Bavarian

skage

Recommended Posts

Jeg synes båten ser kjempefin ut. Kunne meget godt tenkt meg en sånn. Mitt ankepunkt er som tkb og flere andre har vært inne på: motoren.

Så til denne badeplattformen. Kan være enig i at den ikke er så altfor fint integrert. Den er kanskje litt stor i forhold til båten. Jeg er også enig i at dette da blir en 30-foter + badeplattform. Men hva så? Jeg kunne virkelig tenkt meg en slik badeplattform. Ypperlig å legge riben på og ypperlig å bade fra. Faktisk er det også et fint sted å sette et par stoler for å ta seg en Tuborg. :cheers:

Og ikke minst: Totalt sett en kjempefin båt. :diving:

"og nytt for neste år er at Bavaria også vil tilby VW motorer i sine båter"

På tide. Håper flere følger etter og tilbyr alternativer til VP

Det er jeg helt enig i. Det er viktig med valgmuligheter. Cummins Mercruiser og VW har også inngått samarbeide der de mindre motorene til CMD nå blir basert på VW motorer i stedet for VM motorene. Det blir interessant å se. Får håpe de har tenkt på det VP ikke tenkte på - at norsk marinediesel ikke er auto diesel

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...