Jump to content

Her kommer billig Bavarian

skage

Recommended Posts

Det vil si at man trenger et båtførerkurs for å føre båten og så trenger man et Joga kurs for å ta seg frem på fordekket.

38 foteren er bedre i den sammenheng. For den har en sjeselong omtrent 20cm lavere enn toppen av vindskjermen - og da kan man enkelt skreve over ned på fordekket.

Jeg synes båten ser kjempefin ut. Kunne meget godt tenkt meg en sånn. Mitt ankepunkt er som tkb og flere andre har vært inne på: motoren.

Så til denne badeplattformen. Kan være enig i at den ikke er så altfor fint integrert. Den er kanskje litt stor i forhold til båten. Jeg er også enig i at dette da blir en 30-foter + badeplattform. Men hva så? Jeg kunne virkelig tenkt meg en slik badeplattform. Ypperlig å legge riben på og ypperlig å bade fra. Faktisk er det også et fint sted å sette et par stoler for å ta seg en Tuborg. :cheers:

Og ikke minst: Totalt sett en kjempefin båt. :diving:

Er glad jeg ikke er så dårlig stilt fysisk at jeg må ha yoga kurs for å kunne komme frem på fordekket på denne båten....

Ja så sannelig, det bilde jeg så var vel ikke så bra å bedømme ut fra.

Når det viser seg at båten leveres med en moderne D6 så er det bare løp og kjøp. :thumbsup:

"og nytt for neste år er at Bavaria også vil tilby VW motorer i sine båter"

På tide. Håper flere følger etter og tilbyr alternativer til VP

Det er jeg helt enig i. Det er viktig med valgmuligheter. Cummins Mercruiser og VW har også inngått samarbeide der de mindre motorene til CMD nå blir basert på VW motorer i stedet for VM motorene. Det blir interessant å se. Får håpe de har tenkt på det VP ikke tenkte på - at norsk marinediesel ikke er auto diesel

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...