torekanin Startet 22.November.2010 Link til dette innlegget Startet 22.November.2010 Hva ligger en herwa 23 grimsfjord på i pris, med helt ny beta marine 25 hk? Båten ser fin ut innvendig. Og er ca -74mod. Uten kalesje, kun havnepressening. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 Jeg ville tippet et sted mellom 30 og 40.000,- hvis den er i grei stand og normalt utstyrt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Baywatch Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 Jeg ville tippet noe høyere enn det Index antyder, ut fra hvordan båter i tilsvarende størrelse er priset på Finn. Et stort pluss for din båt er jo ny motor, mye gammelt blant "konkurrentene". På den annen side mangler kalesje, som jo representerer en ganske stor utgift. Jeg går ut fra at de fleste vil ha en kalesje, ikke bare havnekalesje. Min ukvalifiserte prisantydning blir da 50-60000. Når det er sagt så er det vel kjøpers marked for tiden. Da jeg skulle selge en eldre, men kurant seilbåt på forsommeren, fikk jeg EN henvendelse. Han kjøpte heldigvis båten til prisantydning. Her er for øvrig en båt tilsvarende din, men med gammel og kanskje litt ukurant motor: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=24341546 Sitér dette innlegget Link to post
torekanin Svart 23.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2010 ja, bare motoren kosta 60 000:) ny kalesje koster 9500kroner. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 30.November.2010 Link til dette innlegget Svart 30.November.2010 Max 50000 litt avhengig av teknisk tilstand. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.November.2010 Link til dette innlegget Svart 30.November.2010 ja, bare motoren kosta 60 000:) Ny motor i gammel båt er skjelden særlig god butikk. Det er nesten sånn at det lønner seg bedre å selge båt og motor hver for seg. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.