Vbunn Startet 22.November.2010 Link til dette innlegget Startet 22.November.2010 (redigert) Jeg lurer på cirka hva en Scand 24DC prosjekt kan være verdt i kroner og øre. Båten er hel å grei i plasten, men trenger nokk noe jobb innvendig. Det er også påbegynt forberedelser til utenbords innstallasjon. Det er kun utforming av motorbrønn igjen. Redigert 22.November.2010 av Vbunn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 Jeg ville normalt sagt rundt 30-40 lapper, men det er vanskelige tider i båtmarkedet så kanskje 25-30 lapper er mer reellt. Ombygd til utenbordsmotor vil jeg si den er verdt, nja, ....wait for it.......toppen 10 lapper ???? På en god dag Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 Scand og Ancas 24 fots prosjekter ligger annonsert på nett i evigheter, også de som er priset lavt.... så enig med adeneo at 10.000 kroner på en god dag så frem til det ikke dukker opp en som absolutt skal ha båten og er villig til å betale noe... Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 22.November.2010 Link til dette innlegget Svart 22.November.2010 (redigert) Denne får du til en grei pris. Gjør visst 43 knuter med stålpropell. Sitter en 5ltr V8 i den. Er rå aks på den. Er båten til brutter btw, og det er mine bilder (så de er ikke "stjålet") Redigert 22.November.2010 av Brodern (see edit history) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.