Jump to content

Tønsberg: Noen som kan låne meg en parallellforskyver?

littmild

Recommended Posts

Trenger hjelp! Saken er enkelt og greit, jeg har drite meg litt ut, dårlig forberedt som alltid har jeg fullstendig rotet vekk paralellforskyveren min, som jeg sårt trenger til tverrfaglig tentamen i morgen.

Ingen butikker i Tønsbergområdet jeg har kommet over har åpent fra klokken 8, og prøven starter 9.

Noen som har en å låne meg? Den vil bli returnert samme dag ca. klokken halv 4.

Evt vet noen om et sted som har åpent fra 8 som jeg kan få kjøpt en slik?

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Enzo: For et lykketreff, jeg bor på Husvik, så det blir neppe nærmere enn det! Kan være der om 30 min ca. om det er ok for deg?

EDIT: Takk for tilbudet Brizo, og takk for hjelpen adeneo :)

Redigert av littmild (see edit history)

Baatplassen på sitt beste! :thumbsup:

Det kan man trygt si! Da var paralellforskyveren i hus.. Hadde egentlig bare tenkt å spørre her som en siste utvei, et skudd i mørket, hadde ihvertfall aldri forventet at det skulle ta 2 minutter før en vennlig sjel bare rett på andre siden av fjorden tilbød seg å hjelpe. Tusen takk til Enzo som reddet en vimsete student fra strykkarakter.

Vel vel, tilbake til pugging!

Jeg har lurt på dette lenge Enzo, bor du på sjøsenteret hele året, og hvordan er tilgangen til fasiliteter, internett osv der borte ???

Jepsipepsi vi bor her, flyttet inn i april og planlegger å bo her til sommeren 2012 i første omgang men først må vi jo overleve vinteren uten å feige ut og rømme på land. Har 5000W ovner gående 24/7 her nå .

Vann det får jeg ved å trekke slange fra jobben min som er i bygningen på land her. Internett tar jeg ombord ved en http://islandtimepc.com/ antenne, er ca 40WIFIspots her og mange er åpne.

Tusen takk til Enzo som reddet en vimsete student fra strykkarakter.

Vel vel, tilbake til pugging!

Bare hyggelig, jeg lå selv på dørken her nede og paralellforskjøv og klødde meg i hodet når du kom, holder på med D5L og føler at jeg har en IQ på linje med at andre må knyte skolissene mine.

Redigert av Enzo (see edit history)

Bare hyggelig, jeg lå selv på dørken her nede og paralellforskjøv og klødde meg i hodet når du kom, holder på med D5L og føler at jeg har en IQ på linje med at andre må knyte skolissene mine.

:lol: jeg husker følelsen :smiley: Jeg hadde med meg kart på flyet til USA en gang vi skulle levere hjemmeoppgave til Poseidon- det gikk bra det også. Og når eksamen er over føler du nok stor mestring. Inntill du går på D5LA og begynner med storsirkelkart... Er glad jeg har noen år på å repetere det før det trengs. Har bestemt meg for å kunne det og astronomisk navigasjon før vi reiser ut. Får se hvor prinsippfast jeg skal være på det.

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...