Zenit Startet 23.November.2010 Link til dette innlegget Startet 23.November.2010 (redigert) Et lite innblikk i hverdagen på et forsyningsski http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.7392801 Redigert 23.November.2010 av Zenit (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Zenit Svart 26.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 Flere snutter og bilder lagt til her nå Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 26.November.2010 Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 Flotte reportasjer. Sitér dette innlegget Link to post
Rufseguri Svart 26.November.2010 Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 var med havila foresight som turist i uke 25 ,jeg fikk turen i julepresang av min datter som jobber på brage. skipper var odd stian stendahl, så jeg skal følge godt med når programmet blir sendt.jeg vil samtidig takke manskapet for en fin tur. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.