MVH Startet 23.November.2010 Link til dette innlegget Startet 23.November.2010 Jeg har en Robertson Autopilot fra 1993 som har en kortsluttning på kortet i J3000 "Junction Unit". Er det noen her på forumet som vet hvem som har deler til denne eller en ny "Junction Unit"? MVH Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 23.November.2010 Link til dette innlegget Svart 23.November.2010 Robertson er vel pre-Simrad. Ring Navico i Egersund og forhør deg. Tror det var her disse i sin tid ble konstruert og bygget. Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Hilde Svart 25.November.2010 Link til dette innlegget Svart 25.November.2010 Jeg har også en gammel Robertson Autopilot med en J300. Har ikke hatt problemer med den, men har vært nødt til å bytte ut både fluxgatekompasset og rorvinkelgiveren. Begge gangene tok jeg kontakt med Bergen Maritim Elektro as, Damsgårdsvei 127, 5162 Laksevåg. http://www.bme-as.no/ - De hadde tydeligvis god geie på dette utstyret og var både imøtekommende og hjelpsomme. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 25.November.2010 Link til dette innlegget Svart 25.November.2010 Bergen Maritim Elektro er de eneste rette å ringe, de sitter med folkene som tidligere jobbet på verkstedet til Simrad/Robertson. Når det er sagt vil jeg tro at en kikk på ebay sparer deg for penger... Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 26.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 Har hatt kontakt med Navico i Eigersund og de kan løse problemet mitt. De har nytt elektronikk kort på lager til denne gamle autopiloten. Skal ned neste uke å hente det. Da ordner det seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.