Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Hva en langtur koster er nok mye opp til hver og en - noen liker dyre restauranter, andre klarer seg med enkel mat. Noen ligger i havner - andre ligger på svai :-)

I Euklid sin tråd er spørsmålet diskutert tidligere om jeg husker rett. Jeg tenker spørsmålet er så relevant at jeg oppfordrer deg til å starte en tråd om det - dette har nok interessant for mange :-) 

Vår tur blir på mer enn ett år. Det gjør også at forholdet til fysiske eiendeler blir relativt avklart :-). 

Bitteliten

Bitteliten

Hva en langtur koster er nok mye opp til hver og en - noen liker dyre restauranter, andre klarer seg med enkel mat. Noen ligger i havner - andre ligger på svai :-)

I Euklid sin tråd er spørsmålet diskutert tidligere om jeg husker rett. Jeg tenker spørsmålet er så relevant at jeg oppfordrer deg til å starte en tråd om det - dette har nok interesse for mange :-) 

Vår tur blir på mer enn ett år. Det gjør også at forholdet til fysiske eiendeler blir relativt avklart :-). 

Bitteliten

Bitteliten

I Euklid sin tråd er spørsmålet diskutert tidligere om jeg husker rett.

Vår tur blir nok på mer enn ett år. Det gjør også at forholdet til fysiske eiendeler blir relativt avklart :-)

• Create New...