Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

I serien små oppgraderinger kommer en til på brannsikring

vårt nye Defelctor 6kgs slukker har en tut som ikke passet i Reginas vakre teak hull inn i motorrommet. Hullsag for første gang for meg ??. Montert Fire Port i stedet. 

Fant i ettertid da ut at målet på hullboret pakningen er på den utskjærte biten, ikke hullet, men det løste seg greit ?

Den røde sylinderen er en Bontel brannampulle. Den skal etterhvert få et gitter rundt også 

IMG_0527.JPG

IMG_0529.JPG

IMG_0531.JPG

IMG_0532.JPG

Bitteliten

Bitteliten

I serien små oppgraderinger kommer en til på brannsikring

vårt nye Defelctor 6kgs slukker har en tut som ikke passet i Reginas vakre teak hull inn i motorrommet. Hullsag for første gang for meg ??. Montert Fire Port i stedet. 

Fant i ettertid da ut at målet på pakningen er på den utskjærte biten, ikke hullet, men det løste seg greit ?

Den røde sylinderen er en Bontel brannampulle. Den skal etterhvert få et gitter rundt også 

IMG_0527.JPG

IMG_0529.JPG

IMG_0531.JPG

IMG_0532.JPG

Bitteliten

Bitteliten

I serien små oppgraderinger kommer et til på brannsikring

vårt nye Defelctor 6kgs slukker har en tut som ikke passet i Reginas vakre teak hull inn i motorrommet. Hullsag for første gang for meg ?? 

Fant i ettertid da ut at målet på pakningen er på den utskjærte biten, ikke hullet, men det løste seg greit ?

IMG_0527.JPG

IMG_0529.JPG

IMG_0531.JPG

IMG_0532.JPG

Bitteliten

Bitteliten

I serien små oppgraderinger kommer et til på brannsikring

vårt nye Defelctor 6kgs slukker har en tut som ikke passet i Reginas vakre teak hull inn i motorrommet. Hullsag for første gang for meg ?? 

Den røde sylinderen er en Bonpet brannampulle. Den skal etterhvert få et gitter rundt også 

IMG_0527.JPG

IMG_0529.JPG

IMG_0531.JPG

IMG_0532.JPG

• Create New...