Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

I og med at vi planlegger Patagonia er kravet mitt 1000nm rekkevidde på motor

 

doble racor tar seg av filtrering til Yanmar motoren som ikke har common rail. 

 

Fuel polishing system har jeg sett SY Jennifer / Lars Hässler har brukt som løst system som ligger på dekk. 

 Hos oss er "inngangskontrollen" en Mr Funnel  vi øver på å bruke 

 

tanken(e) våre har desverre ikke tappekran i bunnen, så det må bli en drillpumpe eller en eller annen løsning om vi får dårlig diesel ombord.

Jeg leste om en som tredde strømpebukse på pistolen ved dieselfylling. Noen som har tanker om det?

IMG_1029.JPG

Bitteliten

Bitteliten

I og med at vi planlegger Patagonia er kravet mitt 1000nm rekkevidde på motor

 

doble racor tar seg av filtrering til Yanmar motoren som ikke har common rail. 

 

Fuel posishing system har jeg sett SY Jennifer / Lars Hässler har brukt som løst system. Hos oss er "inngangskontrollen" en Mr Funnel  i øver på å bruke 

 

tanken(e) våre har desverre ikke tappekran i bunnen, så det må bli en drillpumpe eller en eller annen løsning om vi får dårlig diesel ombord.

Jeg leste om en som tredde strømpebukse på pistolen ved dieselfylling. Noen som har tanker om det?

IMG_1029.JPG

Bitteliten

Bitteliten

I og med at vi planlegger Patagonia er kravet mitt 1000nm rekkevidde på motor

 

doble racor tar seg av filtrering til Yanmar motoren som ikke har common rail. 

 

Fuel posishing system har jeg sett SY Jennifer / Lars Hässler har brukt som løst system. Hos oss er "inngangskontrollen" en Mr Funnel  i øver på å bruke 

 

IMG_1029.JPG.4bdfb1aa6fcf68e1c1765d32f8f63839.JPG



×
×
  • Create New...